reklama

Hudba v našom živote...

Od malička mi hudba prinášala mimoriadne silné emócie. Vždy keď cítim nekľud, keď sa na mňa veci zrazu začnú valiť, vypnem telefón, odpojím počítač a sadnem si k hudbe. Za päťdesiat rokov môjho života sa na tom nič nezmenilo. V mestečku Torella Dei Lombardi, kde som sa narodil a prežil detstvo, nebol život ľahký. Väčšina rodín, vrátane ten našej, musela tvrdo bojovať o každodenné prežitie. Rodičia a súrodenci každý deň od rána do večera pracovali na poliach, aby uživili svoje deti. Spoločná hudba pri práci a po nej bola pre nás zdrojom sily a nádeje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Spomínam si, že už keď som bol mladý, nikdy som v mestečku nevynechal žiadnu zábavu. Bolo to už dávno, neviem už, čo presne naši hudobníci najviac hrávali. Pamätám si len, že niekedy to boli veselé pesničky plné radosti a niekedy clivé melódie, pri ktorých všetci len ticho sedeli a počúvali.

Hudba je zdroj veselosti, smútku a stále vo mne dokáže navodiť emócie ako máločo iné. Mal som to šťastie zúčastniť sa koncertu, z ktorého ukážkou sa s Vami chcem podeliť. Zanechal vo mne silný dojem a veľmi pozitívne emócie. Mal som za sebou únavný deň, ale počas koncertu a po ňom som sa cítil ako znovuzrodený. Všetko nepríjemné a zlé bolo zrazu preč.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to návod aj pre vás. Keď budete mať zlý deň, neponárajte sa do negatívnych myšlienok, keď stačí tak málo - pustiť si vašu obľúbenú hudbu, ponoriť sa do jej tónov a nechať sa ňou unášať...

Antonio Parziale

Antonio Parziale

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Predseda EURÓPSKEJ DEMOKRATICKEJ STRANY (člen EDP/PDE) na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu